Technikai Technikai
2025 m. birželio 11 d., Trečiadienis
  • HOT:
  • Telefonai
  • Kita
  • Telefonai
  • Automobiliai
  • Kompiuteriai
  • Samsung
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Automobiliai
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
Skaitote: 1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą
Prisijungti
Šrifto dydžio keitiklisAa
Nestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, TechnologijosNestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, Technologijos
Paieška
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Rekomenduojame
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
  • Automobiliai
  • Kita

Dabar populiaru →

Galingiausias išmanusis telefonas pasaulyje pagal „AnTuTu“: „Red Magic 10S Pro+“ triumfas

2025 m. birželio 2 d.

„WhatsApp“ jau nebeveikia senesniuose įrenginiuose su „iOS 15“ ir „Android 5.0“

2025 m. birželio 2 d.

Tikimasi, kad „Samsung Galaxy Tab S11 Ultra“ turės didesnę bateriją

2025 m. birželio 1 d.

Išmaniojo telefono „Apple iPhone 17 Pro Max“ dizaino nutekinimai atskleidžia galimus pokyčius

2025 m. birželio 1 d.

„Meizu PANDAER Pro 3s“ – stilingi ir technologiškai pažangūs belaidžiai ausinukai

2025 m. birželio 1 d.
Turite paskyrą? Prisijungti
Sekti mus
„Microsoft Rewards“: $1,000,000 loterija. Dalyvaukite neįtikėtiname žaidime!
Pradžia » 1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą
Verslas

1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą

Mindaugas B.
Atnaujinta: 2024 m. lapkričio 4 d., 18:53
Mindaugas B.
2 min. skaitymo
Dalintis

Bendrovė „Microsoft“ niekada nenustoja ieškoti naujų būdų, kaip pritraukti naudotojus prie savo produktų, pavyzdžiui, naršyklės „Edge“ ir paieškos sistemos „Bing“. Nuolat naudojami įvairūs rinkodaros metodai: reklaminiai skydeliai, „Windows“ skelbimai, iššokantys langai ir kiti būdai. Tačiau dabar bendrovė nusprendė žengti dar vieną žingsnį į priekį ir paskelbė akciją, kurios laimėtojas gaus 1 000 000 JAV dolerių.

 

Kaip dalyvauti kampanijoje?

Norėdami dalyvauti šioje įdomioje kampanijoje, naudotojai turi užsiregistruoti „Microsoft Rewards“ platformoje. Užsiregistravę jie gali atlikti įvairias užduotis, už kurias gaus specialių kuponų, kurie yra tarsi „loterijos bilietai“. Pavyzdžiui, už paprastą registraciją platformoje dalyvis iš karto gauna penkis bilietus, o didžiausias skaičius, kurį galima surinkti, yra 200.

Tarp dalyviams siūlomų užduočių paprasčiausios yra naršyklės „ Edge“ įdiegimas ir kasdienė informacijos paieška naudojant „Bing“. Jei naudotojai šiuos „Microsoft“ produktus pasirinks kaip numatytuosius, jie padidins savo galimybes laimėti pagrindinį prizą.

 

Prizų fondas ir apribojimai

Kaip skelbta anksčiau, pagrindinis prizas yra vienas milijonas dolerių. Be to, dar du dalyviai gaus po 10 000 JAV dolerių. Tačiau verta paminėti, kad akcija yra ribojama geografiškai ir ja gali pasinaudoti tik kelių šalių gyventojai: JAV, Kanados, Jungtinės Karalystės, Puerto Riko, Vokietijos ir Prancūzijos.

Ką žmonės dabar skaito?
  • Galingiausias išmanusis telefonas pasaulyje pagal „AnTuTu“: „Red Magic 10S Pro+“ triumfas
  • „WhatsApp“ jau nebeveikia senesniuose įrenginiuose su „iOS 15“ ir „Android 5.0“

 

Kodėl „Microsoft“ naudoja tokius metodus?

Ši kampanija yra „Microsoft“ strateginio plano, kuriuo siekiama sustiprinti „Edge“ ir „Bing“ pozicijas rinkoje, dalis. Nepaisant to, kad naršyklė „Edge“ sparčiai tobulėja ir sulaukia teigiamų atsiliepimų dėl dirbtinio intelekto integravimo ir kitų naujoviškų funkcijų, ji vis dar atsilieka nuo pagrindinių konkurentų.

Panaši padėtis yra ir su paieškos sistema „Bing“, kuri, nors ir populiarėja dėl dirbtinio intelekto integracijos, vis dar lieka rinkos lyderės „Google“ šešėlyje.

Pradėta plataus masto kampanija su piniginiais prizais – tai bandymas atkreipti naujų vartotojų dėmesį, paskatinti juos išbandyti „Edge“ ir „Bing“ ir galbūt pakeisti savo naršymo ir paieškos sistemų įpročius.

TEMOS:BingEdgeMicrosoft
Pasidalinkite šiuo straipsniu
Facebook Reddit El. paštas Kopijuoti nuorodą
Komentarų: 0

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Chat

Join the conversation

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Shoutbox by kaipkada.lt

Savaitės populiariausi

OnePlus Watch 3
Pristatytas „OnePlus Watch 3“ – AMOLED, titano rėmelis ir ilgesnis baterijos veikimo laikas
2025 m. vasario 18 d.
Kita
Debiutavo išmanusis telefonas Nothing Phone (2a) Plus Community Edition, kuo jis ypatingas?
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
G-Shock Urban Utility
„Casio“ pristatė laikrodžių seriją „G-Shock Urban Utility“
2024 m. lapkričio 1 d.
Kita
Xiaomi 15
Kinijoje prasidėjo „Xiaomi 15“ flagmanų serijos pardavimai
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
Exlantix ET
Kinijoje išbandytas naujas hibridinis krosoveris „Exlantix“ – efektyvumas nustebino
2024 m. lapkričio 1 d.
Automobiliai

Hey, paskaityk ir šiuos, gal patiks ↷

DeepSeek išlaidos

Pasirodo – jokio stebuklo iš Kinijos „DeepSeek“. Jo mokymo išlaidos gali būti 400 kartų didesnės nei skelbiama

2025 m. vasario 2 d.
Volkswagen Group

„Volkswagen“ nepavyko pakartoti „Tesla“ sėkmės. Bendrovė atsisako tiesioginio pardavimo modelio

2024 m. lapkričio 29 d.
Asmuo laiko Bitcoin monetą. Kriptovaliuta, finansai, investicija.

Kaip JAV rinkimai paveiks bitkoino kursą? Kokių pokyčių tikėtis?

2024 m. lapkričio 5 d.
Kinija padavė ES į teismą

To buvo galima tikėtis: Kinija padavė ES į teismą dėl elektromobiliams taikomų muitų

2024 m. lapkričio 4 d.
  • Apie mus
  • Susisiekite
  • Privatumo politika
  • Platformos statusas
Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas

© nestabdyk.lt / Kopijuoti griežtai draudžiama. | Nesklandumai? Parašyk support@nestabdyk.ltHey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas